Amit mindig is kerestél

Magyar Life Hírflash

Magyar Life

2002. május 13., hétfő

Család


Anyu gyakran alszik a kanapén. Ezt a képet tegnap délután csináltam róla. Apu nem volt otthon. Apu nem szereti ha anyut fényképezem. Apu semmit sem szeret. Én meg nem mehetek el itthonról mert apu bezárt a lakásba. Anyu meg itt fekszik már lassan egy hete nem mozdul és már nagyon fáj a fejem mert egyre bűzösebb itt minden. Apu azt mondta várjam meg és ne nyúljak semmihez de már őt sem láttam napok óta. A klotyó is el van tömődve és egyre jobban gennyedzenek a varratok a hátamon amik azóta vannak amióta apu injekciózni kezdett. Szerencsére tudom a jelszót anyu laptopjához és olyan ügyesen veszem el néha internetezni hogy anyu észre sem veszi. Tegnap is nagyon fájt a hátam, apu azt mondta ne vakarjam meg de tükörből megnéztem és valami furcsa lárvaszerû lényt láttam az egyik kelésben. Megpróbáltam kihúzni de nagyon fájt és akkor meg is harapott egy kicsit és azóta kiadja magából azt a hülye vinnyogó hangot. De ha iszom egy kis narancslevet akkor elmúlik.

Nincsenek megjegyzések: