Amit mindig is kerestél

Magyar Life Hírflash

Magyar Life

2002. május 13., hétfő

BKV



- Na mit van? Meglepődtél? Nem, nem azért kerülöm a tekinteted, félre értés ne essék, mert hogy... Nem én vagyok Tóth Pista, a volt osztalytársad. Félreértés ne essék, nem büntetlek meg, de nem én vagyok az, maradjunk ennyiben.. Jó, felismertél na és? Azt hiszed volt más választásom? Igen, jó volt, de.. Sehova nem vettek fel, értsd meg, én nem vagyok olyan okos mint te, én... Jutkával találkoztál? És mi van vele? Ugye.. Nézd, nem mondod el neki, ugye? Na nem mintha, szégyellném a szakmám, de... Mutasd csak a jegyed? Mi, hogy sietsz? Ne siess apuskám, amíg nem mutattad meg a jegyedet! Na szóval, ki az okosabb? Én? Eltéptem? Mit téptem el? Bizonyítsd be! Na? NA most mutasd meg mit tudsz, te, te kis fasszopó, Jutkát is lecsaptad a kezemrõl, te kis pöcs, na most majd megkapod, fiúk! Ne fuss el! RENDŐR! RENDŐR!

Nincsenek megjegyzések: